Monday, January 16, 2012

You're mine again and again BOO ;)

Assalamualaikum , hehew :) Ya allah , lama nye tak update blogger . Lama lah jugak kan ? One month sampai kan ? Hehe , lame letteww . Actually , dah RINDU sgt nak update http://farahnadirabloggies.blogspot.com neh haa . Hihiw , jari neh pon dah mula gatal kot .

Okay , before start . Nak jugak kite cerita opening dia dulu . Okay , tajuk utk this entry 'YOU MINE AGAIN ' . Okay , kalau dah tajuk jiwang2 karat mcm neh . Mesty lah pasal cinta cintan neh kan ? Hahar , sure lah :) Farah kan salah seorang 'GADIS JIWANG' dalam laman blogger neh . Hihiw ,
Okay , lelaki yg menjadi milik farah semula merupakan seorang lelaki yg pernah sayang-2 dgn farah dulu . masa dulu-2 , kami couple selama 3 bulan 3 hari :) Hihiw , sempat kira lagy tau . Banyak sgt memori yg kite org lalui together dulu . Hahar :') Okay , tak mauw feeling-2 lagy . Let's continue :)

Now , 14.1.2012 . Farah together dgn dia balik . Hahar , maybe agak sulit bagy farah utk terima dia balik . Sebab , dalam life farah , ade satu statement yg tertulis 'AKU TAKKAN COUPLE DENGAN EX-BOYFRIEND AKU BALIK ! ' . Hahar , now ! Statement tuw , dah makan tuan dia balik . Hihihik :p
Eh , story2 . Sampai terlupa nak introduce pasal dia lagy . Hihiw . Lupe-2 :/ Okay , lets go on ! Nama dia , Muhammad Firdaus Adnan . Umur dia , 15 tahun . Kalau tak silap , dia stay dekat gombak . #maybe kau org akn kata yg aku neh tak tahu pakwe aku sndiri stay mana . Kan ? Actually dia neh byk sgt rumah . Kat situ lah , sini lah . Hihiw . So , harap faham yeh bloggers !

Okay , salah satu BIODATA dia yg farah suka . Tarikh lahir dia . Hihiw tahu knp ? Haa ! Sebab , tarikh lahir kite org same tau . Hahar , susah sgt nak dpt BOYFRIEND yg same tarikh lahir neh . !16 Oct , the best day I have :) Hiiihihik ! Thats why lah Farah suka kat dia . Maybe sebab personaliti dia . Kan ? Who know ?
Okay , nak story pasal memories yg lepas dulu . Panjang sgt . Kang , dary syok2 kau org nak baca . Langsung tak nak baca . Fara ckp je , jangan amik haty . Okay ? Thanks semua ! Okay , tahun neh di PMR ! Aku dah janjy dengan diri aku . Untuk kawal timetable dia , everyday . Hahar , senang2 . Every second lah . Hihiw , QUEEN CONTROL gituw . Hihiw .

Dia neh PENURUT orang nye . Kalau dulu tak sgt . Kalau dulu degil sikit . Now , berubah sgt . Dia dengar jeh ckp aku . Maybe , sebab dia syg aku . And dia turut ape yg aku ckp . In the same time , dia buat mcm tuw sebab dia tak nak kehilangan aku lagy . Mana tahu kan ? Hati org , kalau dpt dibaca boleh lah tahu . Hihik .

Lastly , dia neh seorang yg tak pandai nak marah GIRLFRIEND . Tak suka lah kan ? If kite buat salah dia senyap jeh . Maybe dia simpan dalam hati kot . If kite tanye , dia kata . tak deh ape lah . Okay , kite pon percaya jeh . But , if dia buat salah . Kite mesty nak serang mcm israel lawan palestin . Hahar :3 Kan ? Bak kata cikgu , 'SERBU TAK PAKAI HELMET' . Kan ? Kan ?

Okay lah guys , dah cukup buat masa sekarang . Cukup sangat , kan ? Jari di tangan pon dah tak gatal lagy mcm before neh . Hihihi . Ape2 pon , ramai yg nak kami COUPLE . Until ade yg kata 'COUPLE JEH , JANGAN PUTUS2' . hahar , insyaallah ye kawan2 . Tak jnjy , kalau ada jodoh . Aku go on jeh . Thats all , bye bye bye ! Have a nice day everyone ^.^

No comments:

Post a Comment