Thursday, November 10, 2011

Kisah pulak aku kan ? -,- -,-

Assalamualaikum semua , peace yaww . Lama woh tak post new entry . winduu gila kat bloggie yg sempurna neh . woahahaha , :') well , hikhikhik .


okok , nak story sikit about budak neh . Yang perangai dia , mcm-2 lah . hahaha , mood aku , gerammmm :/



Okay , kita org baru jeh lepas break :) lepas jeh break , dia neh . Tetiba jeh , nak cari pasal dalam diam-2 dgn budak baik mcm aku neh . Tak faham lah . Boleh lagy , dia main kejar-2 dgn perempuan yang aku agak tak suka . depan aku . choy ! tak pandai nak jaga perasaan org keh ? err -,-

Cuba lah korang fikir , kau org geram tak if ex-gf or ex-bf kau org 'SENGAJA' main kejar-2 depan kau org dgn sorang perempuan yg kite tak berapa suka ? Nthen , buat memekak kat kelas org lain . sedangkan kelas sendiri ada . In the same time , kita tengah tidoo kat kelas sebab yeh boring. Akhir tahun kan ? tak belajar , cikgu pon tak masuk kelas , malas nak tgk muka student yg ada mcm2 perangai ;/


Aih , geram gila-2 woh . Tpi , still sayang and care about dia . Sebab dia org yg dah pernh curi hati aku , farah dira nadira :)

No comments:

Post a Comment